אינטרנט ושיווק

5 כלים שיעזרו לך לשווק את העסק בעצמך

כלים לשיווק לבד של העסק- גרף בעליה
רשת האינטרנט מציעה כיום שלל כלים לשיווק עצמי של האתר שלכם, אך לעיתים דווקא מרוב מבחר קשה לדעת מהיכן להתחיל. במאמר זה נציע לכם חמישה כלים אפקטיביים במיוחד שאתם יכולים להתחיל להשתמש בהם כבר מהיום :

קורס קידום אתרים

בניגוד לעבר, כיום קורס שיווק באינטרנט, לא מיועד רק למי שרוצה לפתוח חברת קידום אתרים משלו או לעבוד כשכיר בתוך חברת קידום אתרים קיימת, אלא למעשה לכל בעל עסק המעוניין לדעת כיצד לקדם את האתר שלו במו ידיו. בקורסים אלו לומדים מהן השיטות הטובות ביותר כיום לקידום של אתרים ברשת ומאילו טקטיקות קידום מוטב להימנע.
 
כערך מוסף, בקורסים אלו לומדים לרוב גם מספר פרקי מבוא על האופן שבו פועלים אתרי האינטרנט, והדבר יכול לתת לכם יתרון כאשר תרצו לשדרג את האתר שלכם אצל חברה לבניית אתרים.
 

מנהל המודעות של פייסבוק

בשנה האחרונה ביצעה פייסבוק מספר שינוים בממשק ניהול המודעות שלה, וכיום כל אחד יכול לנהל בקלות את המודעות שלו דרך כלי מסעות הפרסום (או Ad Manager באנגלית). לדוגמה, אפשר לנהל מספר רב של מודעות ולקבוע להן תקציב אחיד. כמו כן, עבור כל מודעה נפרדת אפשר לראות מידע כגון מספר הלחיצות עליה היום והעלות הכוללת שלה מאז תחילת הפעלתה, כל זאת בנוסף למיקוד של קהלים לפי גיל, מקום גיאוגרפי וכו’ המהווה את נקודת החוזק של פייסבוק.
 

ניהול מסע פרסום אוטומטי ב – Adwords

Adwords הוא שירות המודעות של גוגל, ולמרות שהמערכת עצמה מורכבת פי כמה וכמה מאשר זו של פייסבוק, גוגל מציעה אף היא סט של כלים אוטומטים שבעזרתם כל אתר יכול לקבל חשיפה בגוגל, כשמידת החשיפה תלויה במחיר המינימאלי אותו יהיה מוכן לשלם המפרסם עבור כל לחיצה.
 
בנוסף לזאת, אפשר גם לפרסם באמצעות מודעות וידאו או באנרים ברשת השותפים של גוגל ובאתריה השונים (כולל  Youtube, בו ניגע מייד).
 

שימוש בווידיאו

צילום וידאו מקצועי נעשה פשוט יותר ויותר ככל שהמכשירים שבידינו נעשים קומפקטים ומשוכללים יותר אף הם, וכתוצאה מכך כל עסק יכול להשתמש בסרטוני וידאו על מנת לשווק את עצמו דרך Youtube, פליקס ואתרי וידאו פופולאריים נוספים. גם אם אין לכם ידע בצילום, שירותי צילום ועריכה שבעבר נחשבו למותרות, היום כבר הפכו להוצאה סבירה שאפשר בהחלט לעמוד בה.אפשר אף לקבץ את כל הסרטונים שיצרתם בערוץ אחד עם מיתוג מיוחד של העסק או להטמיע אותם בתור פרסומות בסרטונים אחרים, ולמעשה לקבל חשיפה נוספת במחירים נמוכים יחסית לעומת פרסומות הטקסט, שם התחרות עדיין גבוהה.
 

פתיחת בלוג

לפתוח חשבון ברשת חברתית זה קל, אך העסקים שבאמת מצליחים לעשות רעש הם בדרך כלל אלו שיש להם משהו מעניין לספר והם לא מסתפקים בסטטוס בפייסבוק. פתיחת בלוג או פינה בה תארחו מומחים באתר שלכם יכולה להביא אליכם גולשים רבים שאולי לא היו מתוודעים אליכם קודם לכן. מוטב גם להתערות בקהילת הבלוגרים המקומית או בפורומים על מנת ללמוד כיצד הדברים מתנהלים מתחת לפני השטח ועל אילו נושאים כדי לכתוב.
שתף תוכן:
  • googleplus
  • linkedin
  • rss
  • mail