אינטרנט ושיווק

שירות מענה אנושי – פתרון להתייעלות העסק

מוקד שיחות
במידה והשנה הייתה היום 1990, רוב הסיכויים שהמאמר הזה לא היה נכתב. עד לפני שני עשורים לא נהוג היה להפעיל מענה קולי אוטומטי בשום מוסד או בית עסק, אך בשלב מסוים כפי שוודאי אין צורך לספר לכם, מענה אנושי הפך להיות נדיר בצורה בלתי רגילה. עם זאת, מה שהחל כפתרון קסמים להתייעלות של עסקים, כדרך מבטיחה לחיסכון בעלויות התפעול של העסק ורעיון לא רע בכלל על הנייר, התגלה כלא פחות ממטרד שלא אחת רק מביא לסרבול יתר של ההתנהלות העסקית וללקוחות ממורמרים.
 

אין תחליף למענה אנושי

על מנת לטפח קהל לקוחות נאמן וכדי לשמר את קהל הלקוחות הקיים, חשוב מאוד להראות ללקוחות השונים הפוטנציאליים והקיימים שהם חשובים לעסק. ישנן לא מעט דרכים שבהן ניתן להעביר את המסר הזה לקהל הרחב כשאחת מהדרכים היותר מוצלחות היא לדאוג לכך שכאשר הלקוחות מנסים ליצור קשר עם בית העסק, הקול שישמעו יהיה קול אנושי, חי ונושם ולא הקלטה.
התסכול שבניסיון להתמודד עם מענה קולי אוטומטי או עם מערכת אוטומטית לניתוב שיחות מוביל לא אחת לניתוק השיחה מבעוד מועד. לפיכך במידה ואתם מעוניינים ליצור קשר אמתי עם הצרכנים שלכם, מוטב לכם לפעול בחכמה ולדאוג לשירות מענה אנושי.
 

מיקור חוץ, זה כל הסיפור

ישנם בעלי עסקים שמאמינים כי לו יטילו כמה שיותר משימות על כל עובד, יצליחו לחסוך בעלויות וכך לתרום להתייעלות של העסק. עם זאת, פעמים רבות הניסיון לחסוך עולה ביוקר. גם במידה ובעל העסק השכיל לוותר על מערכת אוטומטית לניתוב שיחות או על מענה קולי אוטומטי שמסוגל להקליט הודעות או לספק מידע חשוב ללקוחות שמנסים ליצור קשר עם העסק, לא תמיד הדבר עולה יפה.
 
כך למשל הטלת האחריות לקבלת שיחות על עובד שבנוסף לכך צריך למלא משימות אחרות במקביל, תוביל לתקשורת שתתאפיין בקוצר רוח, במעט מאוד סבלנות ובניסיון לקצר את השיחה ככל האפשר. עם זאת, עבודה מול חברה חיצונית כמו חברת ביפר המתמחה במתן שירות מענה אנושי ומספקת מוקד טלפוני 24 שעות ביממה, תתרום רבות לתדמית העסק כחברה גדולה ומצליחה כבר מהרגע הראשון.
 

שירות טוב זה אמנות

הסיבה האחרונה בגינה מומלץ לעבוד מול חברה שמספקת שירותי מענה אנושי היא ששירות טוב הוא לא דבר מובן מאליו. היכולת להקשיב לדברי הלקוח עד הסוף, לספק לו מענה סבלני וממוקד, להרגיע אותו במידה שהוא כועס ולפייס אותו במידה והוא מרגיש מקופח היא לא עניין של מה בכך. מן הסתם במידה ומדובר על שיחה מורכבת במיוחד, מומלץ שלא ינהל אותה עובד שצריך תוך כדי השיחה לקבל אנשים שנכנסים לעסק, לתקשר עם עובדים אחרים ולפזר את הקשב שלו בין אי אילו מטלות.
 
רק חברה מקצועית שמעסיקה טלפנים שעברו הכשרה מתאימה יכולה לספק לכם שקט נפשי תוך ידיעה ברורה שכל פנייה טלפונית לבית העסק שלכם תיענה באופן הנעים, האמין והמוצלח ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם ולזה אנחנו קוראים התייעלות.
שתף תוכן:
  • googleplus
  • linkedin
  • rss
  • mail