מידע נוסף

כיצד תוכלו למצוא משרד להשכרה

חיפוש אחר חלל עבודה מתאים אינה משימה פשוטה. היא כרוכה בהרבה מאד התרוצצויות, חיפושים, שמחות ואכזבות עד שמוצאים את המשרד המתאים ביותר.

מציאת משרד להשכרה מחייבת את הלקוח לגבש החלטות ראשוניות ואקוטיות לגבי גודלו של המשרד הנדרש, עלותו המקסימלית לחודש ושל מיקומו הגיאוגרפי המועדף תוך התחשבות בכבישי הגישה באזור זה, באפשרויות החניה עבורכם ועבור עובדיכם ולקוחותיכם ובתחבורה ציבורית של אוטובוסים ורכבות המגיעה באופן סדיר ונוח לקרבת מקום. רק לאחר שמתגבשת החשיבה בנושאים הללו אפשר להיות ממוקדים ולהתחיל לחפש את המשרד האידאלי.

בודקים את היצע המשרדים להשכרה באינטרנט

בשלב הראשון עוברים על אתרי האינטרנט השונים בתחום השכרת המשרדים ובודקים את האפשרויות התואמות את הסביבה שעליה חשבתם . תוך כדי חיפוש קיימת סבירות שתראו גם הצעות באזורים סמוכים שגם אותם אפשר להביא בחשבון.

פניה למשרד תווך מסחרי

אם לא מצאתם נכס שתואם הצורך שלכם מבחינת מיקום, גודל או מחיר, רצוי שתפנו למשרד תיווך העוסק בתחום המסחרי. למתווכים הללו יש מבחר גדול מאד של משרדים חדשים וותיקים במיקומים ובגדלים שונים ברחבי העיר. חלק גדול מתוך ההיצע אינו מופיע באתרי האינטרנט ולכן אי אפשר לקבל עליהם מידע אלא אצל המתווכים.

אחד היתרונות הגדולים הוא הימצאותם של בניינים שלמים שהמתווכים משכירים בבלעדיות את כל המשרדים בהם וכך הלקוחות נחשפים לאפשרויות רבות . רבים מהם שוכרים משרד בגודל מסוים בבניין משרדים רב קומות ולאחר כמה שנים ועל פי הצורך עוברים למשרד גדול או קטן יותר בתוך הבניין כך שהנוחות היא מקסימלית.

במשרד תיווך גדול משתנה מבחר המשרדים מדי יום כך שהגעה למשרד מוביל ומקושר מאפשרת ללקוחות למצוא משרד מתאים תוך פרק זמן קצר יחסית. כמו כן אפשר למצוא גם היצע של חללי עבודה משותפים בנקודות שונות בעיר, אם שיטת עבודה זו מתאימה עבורכם.

המתווך יציע לכם כמה אופציות התואמות את קו החשיבה שלכם, תראו את המשרדים ותקבלו החלטה מה נראה לכם המתאים ביותר. לעתים יוצעו לכם כמה אפשרויות של בניינים ברחובות סמוכים זה לזה שהפער בעלויות החודשיות הוא משמעותי. ברחוב הראשי המחיר יהיה גבוה בהרבה מזה שברחוב הסמוך . ההבדלים הכספיים המשמעותיים והמרחק הקצר ביניהם יטו את הכף ברוב המקרים לרחוב השקט ולחיסכון חודשי בעלויות.

תחזוקת הבניין

המשרד ישרת אתכם במשך ימים ושעות רבות בכל יום ולכן יש לתת דגש על מציאת משרד להשכרה ברמה תחזוקתית גבוהה כך שלא תהיו חשופים לתקלות תכופות בצנרת, במיזוג או לליקויים בכל תחום אחר בבניין. המשרדים החדשים שנבנו בשנים האחרונות מתוחזקים ברוב המקרים באופן יעיל הכולל גם תחזוקה מונעת ולכן כמות התקלות שבהם היא מינורית.

נתון חשוב הוא העלות החודשית של דמי הניהול בבניינים, המעלה את סך ההוצאות החודשיות למטר מרובע ואת העלות החודשית בכללותה.

נראותו של המשרד

יש לבחון את ששטחו של המשרד שנראה לכם ואת האפקטיביות של חלוקתו בהתאם לצרכי העסק. חלוקה פנימית של כמה משרדים, מחסן או כל צורך אחר על פי אופיו של העסק.

בהצלחה !

שתף תוכן:
  • googleplus
  • linkedin
  • rss
  • mail