מידע נוסף

כך תנהלו את הלידים של העסק באופן יעיל ופשוט

בשנים האחרונות, יותר ויותר עסקים עוברים למערכות CRM ללא קשר להיקף פעילותם העסקית הקיימת וזאת במטרה לגדול ולהתפתח עם קהל לקוחות נאמן ויציב לאורך שנים וקהל לקוחות פוטנציאלי שנוטה בקלות רבה יותר לסגור עסקה חדשה.

מערכת CRM היא למעשה תוכנה שמטרתה להקל ולייעל את מלאכת ניהול קשרי הלקוחות של העסק. אחת מיכולותיה של מערכת שכזו היא לקלוט לידים, משמע פניות של לקוחות מתעניינים המבקשים שיצרו איתם קשר דרך פניה מאתר או מאפיק שיווקי אחר או לחילופין לקוח פונציאלי שהגיע לעסק ונפתח עבורו תיעוד במערכת כחלק מפתיח של משא ומתן לסגירת עסקה. אם גם אתם חושבים לעבור למערכת שתסייע בניהול הלידים, כאן ריכזנו כמה מן היתרונות החשובים ביותר מהם תוכלו ליהנות:

מיון יעיל של פניות נכנסות

אחת מן הפונקציות החשובות ביותר של מערכת לניהול לידים היא היכולת לקלוט את הפניות הנכנסות באופן יעיל ומסודר. כך תוכלו לדאוג שליד שבחר מוצר מסוים והשאיר פניה, ייכנס היישר למחלקה האחראית על תחום זה.

תיעוד פעילות היסטורית עם לקוח

במקום להסתמך על הזכרון, מערכת ניהול קשרי לקוחות איכותית תאפשר לכם לא רק לקלוט את הליד החדש, אלא גם לאסוף על הלקוח נתונים שונים מהיכרותכם השוטפת איתו. בדרך זו, תבטיחו כי בכל פעם שתדברו עם הלקוח, תהיו מודעים להיסטוריה שלו עם בית העסק ותוכלו להעניק לו יחס אישי ואקסקלוסיבי. לפיצ’ר זה תרומה משמעותית בתחום שימור הלקוח והפיכתו ללקוח חוזר.

סנכרון בין האגפים השונים

מערכות לניהול לידים מאפשרות פתיחת יוזר חדש עבור כל אחד מאנשי צוות המכירה, השירות והתמיכה. יתרונה הגדול של מערכת שכזו הוא ביכולתה לאפשר שיתוף מידע בין צוותים, להקצות משימות לטיפול ובכך לאפשר סנכרון מלא שמצמצם את היתכנותן של טעויות ומקצר את זמן התגובה לכל לקוח ולקוחה.

ייעול בזמן המוקצה לכל לקוח ולקוחה

מערכות לניהול לידים מאפשרות מגוון פתרונות אוטומציה לעסק שמסייעים לנתב את האנרגיות לדברים חשובים יותר וזאת מבלי לוותר על השירותיות ללקוח. בין היתר ניתן להחליט על שליחת תגובה אוטומטית למייל לכל ליד שנכנס. ניתן לשלוח מסרונים לטלפון לאותה המטרה, לשלוח מבצעים, לוודא שביעות רצון ועוד. מה שחשוב הוא שתוכלו לשמור על קשר קבוע שמטפח יחסים עם הלקוח מבלי להידרש לעבודה מאומצת וארוכה.

קבלת סטטיסטיקות וניתוח תמונת מצב

בעזרת מערכת לניהול לידים תוכלו לקבל תובנות עסקיות חשובות באשר לפעילות השוטפת של בית העסק. מערכות שכאלו מספקות נתונים סטטיסטיים חשובים על סגירת העסקאות, כמויות הפניות בהתבסס על יום ושעה ומגוון דטאות נוספות שמאפשרות להבין את קהל היעד, לנתחו ולהתאים את העסק לדרישותיו.

שילוב עם מערכות פופולריות נוספות

רבות מן המערכות לניהול וקבלת לידים מאפשרות לסנכרן אותן יחד עם תוכנות מחשב פופולריות לניהול משרד דוגמת תוכנות חשבונאיות, דואר אלקטרוני ועוד. בדרך זו תוכלו לעבור למערכת חכמה לניהול לקוחות ולהנפיק להם חשבוניות מבלי לדלג בין תוכנות שונות.

שתף תוכן:
  • googleplus
  • linkedin
  • rss
  • mail