כלים עסקיים

עושים סדר ב”תיקייה” העסקית – שימוש בתוכנות מתקדמות לבית העסק

סדר בעסק
פותחים עסק חדש? מחפשים תוכנת יעילה לניהול העסק? מקימים עסק חדש  או משדרגים עסק קיים זקוקים לנגישות ברמה גבוהה יותר? רוצים שהנתונים השונים יקפצו מול עיניכם ולוותר על ערימות הקלסרים והניירת?

אפשרויות ההתייעלות, ובכלל, תחילת עבודה ופעילות עסקית באמצעות תוכנות והממשקים הממוחשבים לעסק, הביקוש והמודעות של בעלי העסקים יצרו גידול גם בקרב נותני השירותים ומפתחי תוכנות ניהול כאלה ואחרות. שימוש בתוכנה יעילה לניהול הפעולות בעסק תחסוך לנו זמן ותגביר את התפוקה בעסק.

כיצד נדע לבחור בחכמה, את התכנה היעילה ביותר עבורנו, הן מבחינה עסקית, הן מבחינת נוחות השימוש וההטמעה המהירה שלה במחשבי החברה ובקרב אנשיה, במיוחד בעת פתיחת עסק חדש מאפס..?

אולי תאהבו גם: תוכנות תמלול אוטומטיות

הסוד שמאחורי הענן….כיצד מייעלים את יתרונות תוכנות הענן?

אחת האפשרויות השכיחות ביותר, בקרב בניית תוכנות ניהול ושימוש בתכנות לבית העסק, הן תכנות הענן. תכנת הענן יושבת על רשת האינטרנט, ואחד היתרונות היותר גדולים שלה, הוא גודל המיקום ואפשרויות האחסון, הענן ניתן להתאמה ובניית רובריקות ואפשרויות בעל פי בקשת הלקוח, מערכות על בסיס הענן נחשבות לקלות וידידותיות במיוחד למשתמש ודרשות רכישה חד פעמית.

החסרונות העיקריים של התוכנה הנ”ל, היא אמת אבטחת המידע של עקב כך שהיא יושבת על רשת האינטרנט ולא על תוכנה או בסיס נתונים פרטי כלשהו ומחייבת בדיקות תקופתיות למניעת פריצת ההגנות וחשיפת מידע רגיש על לקוחות החברה, ההתנהלות הפיננסית, הפיתוחים, ויתר המידע העסקי המסווג.

על כן, עסקים רבים בוחרים להעדיף תוכנות בעלות אופי סגור יותר ומאובטח יותר מבחינת אבטחת המידע

הדרכה חיצונית, שירות ותמיכה טלפונית- האם כדאי לקפוץ ישר למים או להישאר באפרוחיה?

בעת בחירת התוכנה הממוחשבת, חשוב מאוד לשים לב כי יידרש לכם זמן לשחות בתו התוכנה והאפשרויות השונות הקיימות בה, העדיפו לבחור בחברה המעניקה שירותי תמיכה ושירות לקוחות מקרוב ומרחוק, להדרכה ראשונית שלכם ושל העובדים שלכם ומענה ראשוני בימים ובשבועות הראשונים לפעילות התכנה. הלמידה הראשונית חשובה ביותר להבנת פעילות כלל המערכות והכפתורים בתוכנה ולספוג את עלויות ההדרכה למניעת הפסדים עתידיים הנגמרים על פי רוב, בשל חוסר הבנה וחוסר שליטה/שליטה מלאה בתהליכי העבודה.

תיאום והתאמה לצורכי בית העסק והתממשקות לתוכנות נוספות

לפני ביצוע סקר מערכות ותכנות ממוחשבות לטובת העסק, חשוב מאוד ליצור רשימה של כל הפרטים הנדרשים לכם, כמו הרשאות, אפשרויות צפיה, שליחת משימות, מעקב אחרי ביצוע משימה, הזנת ופריטים, ניהול מלאים והתממשקות לתוכנות אחרות בעסק ובאינטרנט – מציאת התכנה הנכונה ביותר עבורכם, דורשת בדיקה יסודי, חשוב מאוד לבדוק האם כל הנתונים ההכרחיים, מתקיימים בתוכנה למניעת חוסר אפקטיביות  בתהליכי העבודה בעתיד.

על פי רוב, תוכנות מתקדמות יאפשרו תוספות שונות ואלמנטים נוספים בהתאם ךסוג פעילות העסק ובקשת העסק גם בעתיד עם תום בנייתה וביצוע התאמה הראשונית- שאלו האם זה נכון גם בנוגע לתוכנה הרלוונטית העומדת על הפרקץ

תוכנה עסקית בשילוב הנהלת חשבונות

רוב התוכנות לניהול עסק, מקיימות בתוכן גם מערכת לניהול חשבונות וניהול כספים, הגישה והנתונים הנמשכים מתוך המערכת העסקית אל בסיס הנהלת החשבונות, הכרחית לאיסוף מידע מעודכן ומדויק. מערכות לניהול חשבונות יעניקו אפשרויות של קופה, אפשרויות חיוב, הוצאות, חשבוניות, קבלות, הזמנות עבודה, דוחות חודשיים על לקוחות, מאזנים חודשיים ושנתיים ועודד. תכנת הנהלת החשבונות תהיה על פי רוב תהיה תכנה נפרדת מתכנת ניהול העסק, אך עם אפשרות למשיכה ממסד הנתונים של תכנת ניהול העסק עצמה

שימו לב: אין זה משנה באיזו תוכנה ובאיזו מערכת תבחרו, חובה להעזר באפשרויות גיבוי חיצוניות, כמו כוננים קשיחים חיצוניים למניעת אובדן נתונים בין אם בתכנה סגורה ועד כמה וכמה בתוכנה המבוססת על שיטת הענן.
שתף תוכן:
  • googleplus
  • linkedin
  • rss
  • mail